FANDOM

Świat Mroku to RPG dla EMO-NOObów i chorych psychiczne bądź innych halucynatyków. Chodzi w tym oto, że jesteśmy Emo które może być dodatkowo ( nie ma to w grze zresztą żadnego znaczenia) wilkołakiem, wampirem, magiem lub innym wytworem chorej wyobraźni CipSoftu. Tak czy siak nastąpi apokalipsa więc gra nie ma sensu. Oj zapomniałem, że celem gry jest oczywiście ocalenie świata przed zagładą. Cała gra jest mhroczna i wywołuje autoagresję u grających, depresje, emo, wstrząsy anafilaktyczne i pryszcze czego skutkiem ubocznym może być samobójstwo (oczywiście baaardzo mhroczne) lub gracz może się zamroczyć, bądź też zamienić w wilkołaka, wampira lub kobitę. Najpopularniejsze części gry to Wampir: Maskarada, Wilkołak: Apokalipsa i Mag: Wstępnięcie w GCenzurao ( czy jakoś tak), są jeszcze inne, ale są tak NOOBSKIe, że nawet mroczne nie są. Do gry wprowadza kiczowaty komiks w którym z zapartym tchem śledzimy niezwykłe i mhroczne przygody Evana i jego znajomych z Biedronki. Najczęściej powtarzane zdania to "Do diabła", i "Na Geję". Celem gry poza ocaleniem Ziemii przed zagładą jest odgrywanie postaci, czyli jeżeli całujesz się w grze to musisz to robić też na realu, bo jak nie to Gej master cię zbanuje i uzna cię za mało mhrocznego. W tedy zostaniesz Emo i popełnisz autodeda. Tak samo jest z kradzieżą, zabijaniem, gwałtami, piciem alkoholu, zażywaniem narkotyków itp.