FANDOM

Bibvihzbvihbfzjsbvn bcj dvzkv bkjdvabskigvs - zaczęty w Pelargirze gdzieś w środku drugiej ery przez pewnego nooba spam. Ponieważ bibvihzbvihbfzjsbvn bcj dvzkv bkjdvabskigvs nie występuje w jednej postaci syffowie uznali go za bóstwo syffu w nieskończonej ilości postaci. Pewien głupi matematyk pod podszeptem Chucka Norrisa stwierdził że liczba bibvihzbvihbfzjsbvn bcj dvzkv bkjdvabskigvs jest skończona gdyż bibvihzbvihbfzjsbvn bcj dvzkv bkjdvabskigvs powstaje głównie jako efekt walenia w klawiaturę komputerową w przypływie złości lub dziecięctwa Neo a liczba liter na klawiaturze jest skończona. I tak sataniści wiedzą że liczba bibvihzbvihbfzjsbvn bcj dvzkv bkjdvabskigvs wynosi 666666666666666666 ale syffowie kidzowie i ludziowie mają rację. Przykładowe przykłady bibvihzbvihbfzjsbvn bcj dvzkv bkjdvabskigvs:

  • uiafuiiggfgfafyiafafyuafgyafyiawpgbafyugfyuasgfiapuguasdfvuiasvyu
  • uhsyifagsvyfasvyagvgyufyuagfyuafvyuafvdfyaosfvapuopfaodvapga;uofgalaligpasvlfvap;
  • bfuiagbfiagdbauipvafvaipdvaaidbvifvyigauiogayugbeuipgsipgsauifhwauifa;pgfqup[zspgfgpsp
  • fao;aohdfuiagbfuiaguigfuiagfuigfuigffi[ufhguiaguiagigfuuiaggufigfuia
  • fafyuagf8gaofpelargirpelargihujpelargirbfkabfuiabioiovaoas;rasv;vatrzy
  • trappedinprugattoryalifelesssubjectalivecośtamcostammadeofstone
  • syffspamsbuoabofubofubauofabifuoifabfbedfvaesipuiwes

W co najmniej kilku podanych wyżej przykładachjest zaszyfrowana tajemna wiadomość od kosmitów. Znaczenie syffu w nieskończonej postaci jest ogromne ale nikt nie wie jakie. I tak gnbgbvfgav yvytfvtcytcytytcytayyytdfytadfytadtdytcyytyacycytaytytdccytcytadcytdccdcffjaktoprzeczytalesgagrahaehhartojestesagadebilemffbafbaibiabfaafafaaggahbtasjkkjklktdhfjffkkjjjjhahauhuigzsuieg.