FANDOM

Utiludy (utileldy, Ut09ILÓdyyDY) - rasa fantasy (2002-2007) występująca w prozie pisanej w chwilach nudy. Były niebieskozielonymi (zielononiebieskimi) stworami, zamieszkującymi kraj nicości i inne puszcze radosnej twórczości. Utiludy żywiły się zmutowaną żółtą trawą, przyjażniły sięz różowymi chrabąszczami i wężami z nogami i skrzydłami. Ulubioną rozrywką było granie w dziwną grę bez zasad, która polegała na lataniu pomiędzy sierpami i młotami i rzucaniem piłeczką (oczywiście różową). Utiludy władały największą częścią kontynentu, z powodu prawdopodobnego noobstwa całej reszty miały własne państwa, miasta(?) i w ogóle. Władca ciemności też był utiludem tylko że mhooocznym. Utiludy mieszkały również w Mordorze i reszcie śródziemia ale Tolkien ich nie lubił i nie napisał o ich decydującej roli w Wojnie o Pierścień - przegryzienia statków korsarzy oraz przestraszenie orków. Utiludy żyją bardzo długo i były paradoksalnie względnie inteligentnie. Poza obżeraniem się narkotykami i grzybami halucynogennymi wrzeszczały regularnie co 23 minuty 18 sekund i 43 setne. Współcześnie występującymi utiludami są min. Śmiech i Dorota z powodu przegrywania w czasie podobnym do Utiluda.